2013. március 11., hétfő

II. A mindennapok - 30.

Ma elmentem vásárolni. Állateledel-nagykerbe. Azt most hagyjuk, mennyit költöttem el játékra, világítós nyakörvre és jutalomfalatokra – bizonyos esetekben az elme védelmezi önmagát, és törli a sokkoló emlékeket. Viszont amíg távol voltam, valaki nyitva hagyta a konyhaajtót, és Chris…

Na igen. Lehetett volna rosszabb is. Leránthatta volna a félig főtt töltöttkáposztát a tűzről. Vagy belecsócsálhatott volna a kiolvadásra váró halszeletekbe. Szerencsére „csak” a múltkori sült kolbász gondosan eltett zsírját találta meg.

Mire hazaértem, már minden lezajlott. Megette, kiokádta, fel lett utána takarítva, le lett üvöltve a feje. Azóta anyukámat kerüli.

Egyéb következménye nem lett a dolognak, pedig tartottam tőle. Három évvel ezelőtt valami hasonlót Lavina is eljátszott, csak ő halas olajjal. Ő nem úszta meg ilyen könnyen: utána fél napig csak feküdt és nyöszörgött, egyéb következményekről nem is szólva. Chris okosabb volt: a gyorsabb és egyszerűbb utat választotta, hogy megszabaduljon a tehertől.


A szóbanforgó zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése