2013. március 22., péntek

II. A mindennapok - 38.

Miért ne menjünk ligetbe sötétben?

Ma találkoztunk két kedves baráttal (és kutyájukkal) a Városligetben. Sajnos csak úgy tudtuk összehozni a közös sétát, hogy már sötét volt, mire kiértünk. (Mellékszál: Chrisnek van egy új világítós nyakörve. Rémesen hatékony, világít mint állat, és mivel a sötétben öt méterről már nem látszik a kutya, csak a piros csík, kábé úgy néz ki vele, mintha egy ufó szállna felderítőcikkcakkban a rét fölött.) Minden jól ment egész addig, míg hazafelé indulván rá nem tettem Chrisre a pórázt. A kutya megindult, és rántott egyet a pórázon – ami azon nyomban elpattant. Chris elrohan, én állok a hóba lógó zsineggel a kezemben, és nyomban elönt a hideg veríték. Szerencsére Christ gyorsan vissza tudtam halászni, és még mielőtt csúnyákat kívántam volna a pórázgyártó cég egész igazgatótanácsának, megnéztem, mi volt a gond. A bilétatartó karikába akasztottam a karabinert, a nyakörv karikája helyett…

A kaland a bilétájába került (ami valójában egy kulcsmegjelölő izé, az ésszerű takarékosság jegyében), meg pár évbe az életemből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése